Wójt Gminy Janów poszukuje pracownika. Chodzi o osobę na stanowisko urzędnicze ds. Obsługi Inwestycji.
Aplikacje można składać do 3 października.
PAWEŁ GĄSIORSKI
ogłoszenie:
I. Wójt Gminy Janów ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
1) Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Janów
ul. Częstochowska 1
42-253 Janów
2) Referat:
Referat Inwestycji, Rozwoju i Funduszy
3) Nazwa stanowiska urzędniczego:
ds. Obsługi Inwestycji
4) Wymiar etatu:
1/1
II. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie średnie lub wyższe;
2) posiadanie obywatelstwa polskiego (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia
21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych);
3) pełna zdolność do czynności prawnych;
4) korzystanie z pełni praw publicznych;
5) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
7) nieposzlakowana opinia;
8) znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o narodowym zasobie archiwalnym
i archiwach, o finansach publicznych, Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych, Kodeks cywilny, Kodeks postępowania administracyjnego oraz przepisów wykonawczych do wymienionych ustaw;
9) znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r.
w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
III. Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność obsługi CorelDRAW;
2) prawo jazdy kat. B;
3) umiejętność organizacji pracy, odpowiedzialność, odporność na stres;
4) umiejętność pracy pod presją czasu;
5) znajomość struktury organizacyjnej urzędu;
6) samodzielność, kreatywność, obowiązkowość i dyspozycyjność w wykonywaniu zadań;
7) umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole.
IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) prowadzenie dokumentacji w zakresie realizowanych inwestycji w Gminie;
2) prowadzenie dokumentacji w zakresie prowadzonej w ramach referatu korespondencji;
3) prowadzenie dokumentacji obiektów budowlanych;
4) przygotowywanie zapytań ofertowych do wykonawców usług i robót budowlanych
w zakresie realizowanych inwestycji w Gminie;
5) przygotowywanie projektów pism;
6) przygotowywanie projektów umów dla wykonawców usług i robót budowlanych
w zakresie realizowanych inwestycji w Gminie;
7) informowanie Referatu Finansowo-Księgowego o zakończonych inwestycjach;
8) sporządzanie harmonogramów prac inwestycyjnych i remontowych;
9) przygotowywanie wniosków i występowanie do urzędów o wydanie pozwoleń na realizację danych inwestycji;
10) sporządzanie informacji i statystyk z realizowanych inwestycji i remontów;
11) przygotowywanie druków/fiszek przedsięwzięć inwestycyjnych planowanych do budżetu;
12) przygotowywanie dla Referatu Finansowo-Księgowego druków/fiszek przedsięwzięć inwestycyjnych w razie zmian parametrów rzeczowych lub finansowych danego przedsięwzięcia;
13) nadzór nad kompletnością dokumentacji związanej z daną inwestycją, w tym nad terminowym dostarczaniem przez wykonawców faktur za zrealizowane usługi czy roboty budowlane;
14) przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji Referatu ze spraw ostatecznie zakończonych do archiwum zakładowego.
V. Warunki pracy na stanowisku:
1) planowany termin rozpoczęcia pracy: październik 2024 r.
2) praca na 1/1 etatu na umowę o pracę;
3) miejsce pracy wewnątrz budynku;
4) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
5) wykonywanie obowiązków związanych z obsługą komputera, sporządzaniem, przenoszeniem, porządkowaniem, dostarczaniem, wysyłaniem dokumentów, praca w systemie jednozmianowym w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym
i naturalnym w pozycji siedzącej;
6) użytkowanie sprzętu biurowego w szczególności komputera, drukarki, kserokopiarki, faksu, telefonu;
7) możliwe narażenie na: obciążenie mięśniowo – szkieletowe, w szczególności statyczne mięśni;
8) stanowisko nie jest przystosowane dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim;
9) pracodawca zapewnia właściwy mikroklimat w pomieszczeniach biurowych.
VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W sierpniu 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Janów, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6 %.
VII. Wymagane dokumenty:
1) odręcznie podpisany list motywacyjny;
2) własnoręcznie podpisane Curriculum Vitae;
3) kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie;
4) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących posiadany staż pracy;
a) zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia, tj. niezakończony stosunek pracy oraz okresy zatrudnienia występujące przed wejściem w życie przepisów nakazujących wydawanie świadectw pracy;
b) dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego;
5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności, tj. certyfikaty, zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach, referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada);
6) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (jeśli dotyczy);
7) odręcznie podpisane oświadczenia kandydata:
a) o pełnej zdolności do czynności prawnych;
b) o korzystaniu z pełni praw publicznych;
c) o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
8) kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie (dowód osobisty lub paszport) albo oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego
(z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych);
9) odręcznie podpisane oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku;
10) odręcznie podpisane oświadczenie zwierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych z klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora Danych Osobowych z siedzibą w Janowie, ul. Częstochowska 1, 42-253 Janów, zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1781) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, wycofaniu zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, jak również, że podanie tych danych było dobrowolne”.
VIII. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
1) termin: do dnia 3 października 2024 r. do godz.: 14:00 (decyduje dzień i godzina wpływu do Urzędu Gminy Janów);
2) sposób składania dokumentów aplikacyjnych: w zamkniętej kopercie A4, osobiście lub listem poleconym z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze ds. Obsługi Inwestycji”;
3) miejsce: Urząd Gminy Janów (Sekretariat) lub pocztą na adres Urząd Gminy Janów, ul. Częstochowska 1, 42-253 Janów.